Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.11.2022 09:02 - За тези, които се интересуват - статията ми за английските граматики е публикувана
Автор: kkabakciev Категория: Технологии   
Прочетен: 2409 Коментари: 3 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Неотдавна споменах, че предстои публикуването от страна на Гръцката академия на науките Atiner на моя статия, предлагаща съвсем нов начин на представяне в най-големите английски граматики на фундаменталното явление композиционен вид и на взаимодействието "вид-членуване", което е част от общото явление композиционен вид. Статията ми представлява и отговор на (и допълнение към) две революционни статии в престижни научни списания на Весна Булатович (професор в Университета на Черна гора), която описва необходимостта композиционният вид и взаимодействието "вид-членуване" да бъдат преподавани във всички университети и да влязат в съдържанието на най-големите английски граматики. Статията е "open access", т.е. с отворен достъп, и може да се прочете от всеки, който се интересува от английски език и го владее на относително по-високо ниво (от средно, intermediate, нагоре) https://www.athensjournals.gr/ajp/v9i4.



Гласувай:
2



1. vmir - Без да съм лингвист, изглежда ми интересно и иновативно постижение.
20.11.2022 13:01
Поздравления!!!
цитирай
2. kkabakciev - Благодаря! От 44 години се занимавам с този проблем
20.11.2022 13:50
vmir написа:
Поздравления!!!

И мога да кажа, че съм ги разбрал и осмислил нещата. Вече даже съм главно на друга вълна, също много интересна област.
цитирай
3. vmir - 2. kkabakciev - Благодаря! От 44 години се занимавам с този проблем
20.11.2022 14:24
kkabakciev написа:

И мога да кажа, че съм ги разбрал и осмислил нещата. Вече даже съм главно на друга вълна, също много интересна област.


Упорството и последователността в едно широкомащабно изследване за мен са ключа. Който не е бил достатъчно самокритичен, независим, упорит и последователен, няма как да знае какво е да преподреждаш пъзела заради "дреболии" които уж всеки знае.

Аз също продължавам да полагам доста усилия по завършване и публикуване във високорейтингово списание.

Желая Ви успех!!!

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kkabakciev
Категория: Технологии
Прочетен: 633186
Постинги: 262
Коментари: 428
Гласове: 503
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031