Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.11.2022 19:32 - Какво имам да кажа на БАН-ските комунонекадърници (в една конкретна област)? Ето какво: "La science, c’est moi!"
Автор: kkabakciev Категория: Технологии   
Прочетен: 2726 Коментари: 3 Гласове:
3

Последна промяна: 07.11.2022 19:37

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Казвам първо добър вечер на демократите, некомунистите, и на всички останали нормални хора в тая държава”. Казвам добър вечер – по задължение – и на некадърниците, комунистите, путлеристите и подобните екземпляри, доста срещащи се все още и в БАН, и в тая държава. Да обясня, че преди две десетилетия БАН-ските комунонекадърници ме изгониха от БАН. Няма да обяснявам подробности – то не е свързано с науката изобщо. А и как да е свързано, когато аз тогава, през 2002 г., имах приноси в науката, за които БАН-ските некадърници не можеха даже да мечтаят. Изгонването ми от комуноинститута, днес кръстен на отявлен сталинист в изключително грубо нарушение на Закона за обявяване на комунистическия режим в България за престъпен, ме развесели – и то яко. Смях се дълго и си припомних как, когато научил, че са го изгонили от Дружеството на сюрреалистите, Дали също се смял дълго. И накрая казал: Le surrealisme, c’est moi!” Затова и аз тогава, през 2002 г., разбрах, че с пълно основание мога да заявя: La science, c’est moi!”
Но защо точно
La science, c’est moi”? Много просто. Ето защо. Защото съм автор на монография, публикувана през 2000 г., за т.н. композиционен вид конкретно в английския език. А композиционният вид е грандиозно, фундаментално явление. И моята монография е единствената в историята – както в англоезичния свят, така и на тази планета, и на всичките галактики наоколо. Хахаха! Хахаха! И аз, който днес съм член на Гръцката академия на науките и съм там изключително високоуважаван автор (конкретните факти мога винаги да ги обясня и изброя), вече съм автор на статия, която представя съвсем нова, нечувана досега, концепция за английския език. И тази концепция следва да влезе в английските граматики! А особено интересното в случая е, че тази концепция е колкото моя, толкова и на един друг учен-англицист, който по още по-интересно стечение на обстоятелствата е тъмен балкански субект като мен (но от женски пол).
Пукайте се, БАН-ски и български некадърници и завистници! Кабакчиев, който е на 68, дори и да умре скоро, остава завинаги в историята на науката! А вие къде оставате? В историята на българската некадърност и на варварския БАН-ски феодализъм и комунизъм! Всички четящи тук – нормални хора, демократи, некомунисти, очаквайте скоро фактите! Те наближават! А, апропо, некадърниците – БАН-ски и други, също ще могат да ги прочетат. Ако желаят, разбира се.



Гласувай:
3



1. vencivaleri1951 - Сложна и болезнена е темата , която си хванал уважаеми д-р Кабакчиев
07.11.2022 23:05
И не е въпрос до комунизъм , или не. Комунизмът като практика на увравление е на стотина години, а "прецакай другарче" е от хилядолетия. Да хванем например най престижната награда-Нобеловата . Не се присъжда по математика. Защо? Математиката е основополагаща наука-вкл и в езиците. Да , но математик слага рога на Нобел и няма лауреати математици. Засегнато самолюбие, лична болка и се извършва несправедливост. Работил съм в институт, майка ми е хабилитирана-от опит, от това което съм чул съм се убедил, че в интелектуалните среди подлостите са най- много. Най много съм лаботил в строителството. Там на оперативка, стопански съвет, до бой почти се е стигало, родата от женски род се споменава нон-стоп, но след съвета, те сграбчва работата и забравяш кой те е псувал, кой ти е налитал. Защото караниците са градивни там-бориш се за работници, за фонд за тези работници, за дифицитни материали.... Когато техническият ръководител завърши обект и обектът е направен както трябва, всички искрено го поздравяват, а и той се радва. Няма да остане в науката, но си е "вградил сянката" и ако е жилищен обекта, там ще правят любов, ще се раждат деца, ще си "отиват хора" и това ще става и когато го няма вече на този свят строителят. Бил съм свидетел как се одумват хабилитации, дисертации, книги и т н Пред теб хвалене, усмивка-зад гърба ти "отрова" Моята защита на кин мина за половин час-формално , с две изказвания, толкова въпроси , пуснаха нужното "топче" и...се настаниха на масата На масата говориха против отсъсващите.
Докторат на наш сериозен икономист/няма да го споменавам/бе защитаван в продължение на часове Работата беше стойностна, новаторска и засягаше отрицателно хора от журито. Защити с един глас. На банкета малцина останаха.
Аз не бях направил нищо-сглобих стотина и малко страници, в които нямаше нищо ново. Защитих заради една стая повече-"кабинет" Защитих и забравих-никой не е злословел, не засегнах никого, защото не бях направил едно нищо.
цитирай
2. vencivaleri1951 - продълж
07.11.2022 23:24
Какво общо има тук идеологията Икономистът който споменах бе комунист, баща му политкомисар на отряд, чичо разстрелян преди 9 ти. Лично аз не смятам, че икономиката е наука, че социологията, политологията са науки Извини но и филологията също не ми се връзва. Ако някой създава език, думи и т н това са авторите
Щекспир не е д-р, не е професор, но хиляди доктори и професори е създал!? И думи и език е развил
Прсто така си разсъждавам-може да не съм прав. В едно съм убеден-и в Гръчката и в Руската, и във Френската академии на науките , проблемите са същите-има хора които се устройват, леко преминават през степени и звания-други пък са подценени, загърбвани и т н Не е въпрос на комунист , или не Болшщинството страни не са минали през комунизма-смяташ ли че твоите преживявания там липсват?
цитирай
3. kkabakciev - Бреееей, веднъж да съм съгласен с vencivaleri1951, и то почти 100%!
08.11.2022 00:21
Аз имах немалко роднини и приятели, работещи в академичната сфера - комунисти, членове на БКП и пр. (нямах какво да сторя по въпроса). И понеже знаеха какво представлява работата ми и че има стойност, искаха да дойдат в института и да стрелят по гадовете (също комунисти), които ми правеха мръсотиите в т.н. научен съвет. Хахаха!
Съгласен съм за математиката и за това, че академичната област смърди на гадове от стотици километри. И за това, че в академичната сфера почти няма нормални хора, а извън нея има. Последните 10 години преди пенсиониране работих извън академичната сфера - най-приятните години в кариерата ми.
Гадовете от т.н. научен съвет вдигнаха на дисертацията ми за дфн 15 отрицателни бюлетини, 5 бели, имаше 1 положителна. Аз им се изсмях и ги побърках на защитата със съответни обяснения кое какво е в науката - в която те са боси, кой от тях какъв е, какво представлява и пр. А след това Специализираният съвет и Президиумът такъв жесток ритник им теглиха в некадърните свински зурли - като ми признаха дисертацията с почти пълно единодушие, че тия мерзавци продължават да си спомнят и да скърцат със зъби (говоря за живите днес).
Но най-жестокият удар, който получиха, дойде три години след защитата, когато най-голямото научно издателство в света публикува - на английски естествено, разширен вариант на дисертацията ми. Тия изроди със сигурност са имали нервни кризи седмици и месеци наред, след като са научили факта. Хахаха!
Относно литературознанието и лингвистиката. Литературознанието не е наука, но лингвистиката е истинска наука, природна - онази част, която се занимава с фундаменталните закономерности. Това е така, защото езикът е продукт на човешкия мозък, при това нещо по-особено от индивидуалния мозък. Езикознанието изследва колективния човешки мозък! И нещата там са доста сложни, нещо като логика и математика. А майтапът е, че българинът мисли, че езикознанието е неква фасулска работа! Хахаха! Некви там правила къде да слагаш запетайките. Хахаха! Хахаха!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kkabakciev
Категория: Технологии
Прочетен: 633369
Постинги: 262
Коментари: 428
Гласове: 503
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031