Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.08.2022 17:09 - Вървете по дяволите, Фейсбук смотаняци!
Автор: kkabakciev Категория: Технологии   
Прочетен: 2759 Коментари: 3 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Да се смееш ли, да плачеш ли? Фейсбук галфоните продължават да водят война с нас, хейтърите. Хахах!
То бива бива глупост и простащина американско-българска, ама толкова не бива!
Пак са ми забранили да пиша - защото съм казал, че има български национални предатели, платени от путлеристките канибали - т.е. такива, които искат да ми натресат газ от Газпром.
Тоест - нямам право да определям кои са българските национални предатели, нито да определям путлеристите като канибали. Щото това било хейт, т.е. омраза. Вие ли ще определяте що е то омраза, бе, неграмотници?
И какви са путлеристите, ако не канибали? Убийци на цивилни - деца, жени, възрастни?
Недоволството от Фейсбук малоумниците обаче яко се разраства. Вчера в "24 часа" е публикувана статията на Димитър Мартинов "Цензура във фейсбук! Трият коментари, уж заради тероризъм и маркират цитати като лъжливи новини".
Вървете по дяволите, смотаняци!




Гласувай:
3



1. barin - Здравей, Кабакчиев. Интересно- ...
06.08.2022 18:52
Здравей, Кабакчиев. Интересно- много хора се оплакват от Facebook, че им трият коментари, не им ги пускат, дори и "хакват" профилите. При мен не се е случвало нито един път за цели 12-13 години, откакто имам профил. Не знам какво толкова пишат, че ги тормозят.
Поздрави!
цитирай
2. kkabakciev - Те не ме тормозят, малоумниците - само малко ме дразнят
06.08.2022 18:59
И мен дълги години не ме бяха цензурирали, и аз се чудех защо много други се оплакват. По едно време започнаха с простащините си. Майната им! Интернетът предлага огромни други възможности, ще им тегля една ...
цитирай
3. germantiger - подкрепям те, макар да нямам фб
06.08.2022 19:56
СМЪРТ НА КОМУНИЗМА

сефга и тоя ми коментар вероятно ще бъде изтрит от модовете

и това при положение, че комунистическия режим е определен за престъпен
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kkabakciev
Категория: Технологии
Прочетен: 633177
Постинги: 262
Коментари: 428
Гласове: 503
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031