Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.08.2013 09:09 - За протестите, тяхната наивност и нелепост, ирландската пастирка, Прокопиев, медиите и конкретно “Дневник”, част 3
Автор: kkabakciev Категория: Политика   
Прочетен: 1852 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 14.08.2013 13:24

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Е, и аз съм човек.
Трябваше да се направи малко почивка на морето. Под морето разбирам Гърция. Където се чувстваш човек навсякъде, включително в ресторанта. Не като в български ресторант, където си един досаден парцал, който трябва да бъде изхвърлен колкото може по-бързо и да му се вземат колкото може повече пари срещу дадено колкото може по-малко.
Но както и да е.
Това съобщение няма да бъде дълго и ще бъде посветено на електронния вестник "Дневник", притежаван - доколкото ми е известно - от Прокопиев.
"Дневник" беше един хубав вестник, в който работеха сериозни журналисти, например Христо Христов, авторът на епохалната за българската история книга "Убийте Скитник". В един момент всички добри и опитни журналисти там били изхвърлени - за което аз научих доста по-късно (фактът явно не е бил отразен в медиите), оставени били само една шепа хлапета, едвам прохождащи в журналистиката, и много послушни.
Аз редовно участвах във форума на "Дневник" - дълги години. Но след като дойдоха хлапетата, започнаха да си позволяват да цензурират участниците във форума, включително мен. Редовно в продължение на една-две години ми отрязваха достъпа за по два-три дни, без всякаква причина. Майната им - казвах си. Но когато започнаха протестите срещу правителството на Орешарски, аз и много други форумисти започнахме да изказваме мнения против начина на провеждане на протестите, против тяхната несериозност и т.н. Да, протести срещу политическата класа в така наречената държава България трябва да има. Защото тя представлява една крадлива, некадърна мутренска шайка. Но за съжаление така наречените протести се превърнаха в цирк, срещу който възнегодуваха доста хора.
Скоро след като изказах мнения против формата на протестите, ми беше блокиран за цяла седмица достъпът до форума, без каквато и да било реална причина. Аз може да се изразявам много остро, но не съм човек, който употребява вулгарен език.
След като измина седмицата на забрана, започнах пак да пиша против формата на протестите, И още същия ден достъпът ми беше отрязан за цял месец: за да има един по-малко неудобен за Прокопиев и Прокопиевци. Теглих им една майна, деактивирах регистрацията си и ги поздравих с едно "Сбогом, тъпаци от "Дневник". И на почти всички други форумисти, които бяха против формата на протестите, беше прекратен достъпът до форума.
Към днешна дата във форума на "Дневник" са останали едни малоумници, повечето с вулгарен език, който, освен да реват против комунистите (не, че няма причина човек да е против комунистите), друго нищо не могат. В повечето постове няма и помен от мисъл, от анализ на политическата ситуация и т.н., а интелигентните форумисти и почти всички, писали против протестите, са изгонени. Причината за изгонването е ясна, но ако някой не е разбрал от това съобщение, нека да прочете предишните ми две и да види какви са ги вършили и ги вършат Прокопиев, Прокопиевци и така нареченият президент на така наречената държава, всъщност една гнусна кочина.
С други думи днес "Дневник" е едно "Работническо дело", обслужващо интересите на Прокопиев, Прокопиевци и ирландската пастирка. Жалко, защото "Дневник" беше добър вестник - хартиен и електронен, допреди 2-3 години.
Но пък какво от това? Животът продължава - въпреки всички Прокопиевци, ирландски пастирки, дневници и други подобни неща.



Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: kkabakciev
Категория: Технологии
Прочетен: 637347
Постинги: 262
Коментари: 428
Гласове: 503
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930